باربری مشهد به برازجان | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به برازجان – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات بندرگناوه - بندرکنگان - خورموج - جم - بندردیلم - عالیشهر - بندردیر - بندرعسلویه - آب پخش - اهرم  خواهیم پرداخت.
باربری مشهد به برازجان -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (بندرگناوه - بندرکنگان - خورموج - جم - بندردیلم - عالیشهر - بندردیر - بندرعسلویه - آب پخش - اهرم ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


برازجان
برازجان دومین شهر بزرگ استان بوشهر است. اهمیت این شهر به دو دلیل است، یک جمعیت آن و دیگری محل قرارگیری‌اش، برازجان در مسیر ازتباظی شیراز به بوشهر و دریا قرار گرفته است. و یکی از دیدنی‌ترین جاهای بوشهر به حساب می‌آید.
کاخ بردک سیاه
کاخ بردک سیاه کاخ زمستانی داریوش اول در عصر هخامنشی بوده است و در ۱۲ کیلومتری برازجان، بین نخلستان های روستای درودگاه قرار دارد. این کاخ بعد از کاخ کوروش بنا شده است و تالار مرکزی آن با ۱۰ ستون به کاخ آپادانای شوش شباهت دارد. تعدادی از یافته های مکشوف در این کاخ شامل مجسمه هایی مربوط به شاهزادگان هخامنشی، قطعات سنگین طلا، خنجر زنانه ای از جنس عاج و سنگ نبشته ای به خط میخی و بابلی نو می شود.
آرامگاه دختر کوروش
آرامگاه دختر کوروش بزرگ، واقع در دهکده ی پشت پر، از شهرستان های دشتستان، ساخته شده و طبق اسناد برجای مانده، قدمت این بقعه مربوط به دوران حکومت هخامنشیان است. گویا آرامگاه دختر کوروش مانند بقعه ی کوروش کبیر طراحی و ساخته شده است. باربری مشهد به برازجان -  محققان بر این باورند که این مقبره در اواخر دهه ی ۸۰ (۱۳۸۰) بازسازی شده است. این آرامگاه در ناحیه ی شهر دشتستان و در جاده ی برازجان به کازران واقع شده است. بنای گور دختر در سال ۱۳۷۶، به شماره ی ملی ۱۸۹۷، ثبت و جزو بناهای تاریخی کشور ایران قرار گرفت.
دژ برازجان
دژ برازجان که با نام کاروانسرای مشیرالملک نیز شناخته می شود، با بنایی مستحکم مقابل میدان اصلی شهر برازجان قراردارد. پیشینه ی بنا به دوره ی قاجاریه بازمی گردد و در سال ۱۲۵۰ خورشیدی به دست حاج میرزا ابوالحسن خان مشیرالملک شیرازی، از نیکوکاران وقت شیراز و با هزینه ای معادل چهل هزار تومان ساخته شد. دژ برازجان چهار برج دارد و از ۶۸ اتاق تشکیل می شود. معماری این بنا به عهده حاج محمد شیرازی بوده است.
کاخ چرخاب
کاخ چرخاب اثری باستانی و به جامانده از دوره هخامنشان است. این کاخ در یک کیلومتری جنوب غرب برازجان (۷۰کیلومتری بوشهر) قرار دارد. همچنین فاصله کاخ از خلیج فارس ۷۰ کیلومتر برآورد می شود. کاخ چرخاب اصلی ترین سند معماری در اثبات مالکیت ایرانی خلیج فارس از دوران باستان است. بر اساس باور باستان شناسان این کاخ هرگز مسکونی نشد و ساخت آن که به فرمان کوروش آغاز شده بود، احتمالا با مرگ او ناتمام ماند. باربری مشهد به برازجان -  بخشی از دروازه شاهی کاخ را که نیمه کاره مانده است، با سیلیس کف سازی کرده اند. ۱۰ پایه ستون کوچک نیز در تالار اصلی کاخ پیدا شده است که شباهت بسیاری به پایه ستون های پاسارگاد دارد.
کاخ سنگ سیاه
کاخ سنگ سیاه که بین مردم منطقه به کاخ نظرآقا شهرت دارد، یکی از کاخ های سه گانه هخامنشی در برازجان به شمار می رود. این اثر تاریخی در ۱۰ مهر ۱۳۸۰ با شماره ی ثبت ۴۰۴۳ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید.
کاخ کوروش
کاخ کوروش برازجان، واقع در شهر برازجان از توابع بخش مرکزی شهرستان دشتستان یکی از آثارهای تاریخی و از نقاط دیدنی استان بوشهر در جنوب ایران است. این کاخ که در جنوب شرقی برازجان و در کنار رودخانه خشک آرد و و ۵۰۰ متری جاده ی برازجان–بوشهر قرار دارد، یکی از پایگاه های مهم ایران دوره هخامنشی در ساحل خلیج فارس بوده است. کاخ برازجان بر طبق تحقیقاتی که انجام شده در اواخر سلطنت کوروش ساخته و پرداخته شده و از نظر حجاری و هنر معماری آنچنان که از پایه ستون ها و اشیاء کشف شده بر می آید جدیدتر و ظریف تر از پاسارگاد است.
چشمه آبگرم دالکی
اين چشمه در ۱۸ کيلومترى شهر برازجان به سمت کازرون ، بين روستاى دالکى و شهر برازجان قرار دارد. آب چشمه در دامنهٔ کوه از نقاط مختلف زمين و از شکاف سنگ هايى که از مارن و گچ تشکيل شده اند ، خارج مى شود. آب در موقع خروج سطح زيادى را مى پوشاند و نهر نسبتاً بزرگى را به وجود مى آورد و به طرف غرب جريان مى يابد. در سطح آب آلک هاى متنوعى رشد مى کند. از آب اين چشمه استفادهٔ خاصى به عمل نمى آيد ، قسمتى از آن تبخير و بقيه داخل رودخانه مى شود.
آبگرم دالکى در کنار جاده واقع شده و آبدهى آن نسبتاً زياد (۱۸ ليتر در ثانيه) و از خواص درمانى برخوردار است. آب اين چشمه در رديف آب هاى سولفات کلسيم ، کلرور سديم و گوگردى داراى منيزيم گرم است.
باربری مشهد به برازجان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به برازجان - بندرگناوه - بندرکنگان - خورموج - جم - بندردیلم - عالیشهر - بندردیر - بندرعسلویه - آب پخش - اهرم  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به برازجان،حمل بار از مشهد به برازجان ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: